|
|
Křídlo pro anděla - dřevenou předlohu jsem nascenovala 3D scenerem do počítače. Časově náročná a hodně detailní práce. |
|
|
|
|
|
Dřevěné ozdoby do kostela podle staré poničené předlohy jsem vytvořila ve 3D rogramu nanášením rozměrů podle pravítka. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruka loutky s malými nepravidelnými ploškami, kterou jsem nascenovala 3D scenerem a malé plošky pak spojila v hotový model. |
|
|
|
|
|
Kloboučky pro loutky s malými nepravidelnými ploškami jsem nascenovala 3D scenerem podle ručně vyřezáváné předlohy. |
|
|
Scenování malých plošek byla časově náročná a hlavně moc detailní práce - ztrácela jsem se v prostoru. |
|
|
Dodekaeder / desetihran, ikokaeder / ?hran, oktakaeder / ?hran a tetrakaeder / ? hran jsem vytvořila ve 3D programu. |
|
|
I když se zdá, že je to jednoduché - přesně vypočítat a nakreslit rozměry a úhly, tak aby se všeshny strany dotkly a vznikl pravidelný xhran - dá to dost práce a ještě víc přemýšlení. |
Kruhový rám s malými lístečky jsem vytvořila ve 3D programu. |
|
|
|
|
|
Ozdobnou nohu stolu jsem vytvořila podle hotové předlohy postupným nanášením rozměrů pomocí pravítka do 3D programu. Nejsložitější bylo rovným pravítkem přenést nepravidelné ohyby. |
|
|
Jednoduchý rám na obraz a složítější roh rámu jsem vytvořila ve 3D programu podle fotografie. |
|
|
Podle fotografie jsem vymodelovala z modurytu ornamenty, podle kterých se vytvořili dřevěné originály. |
Věšák s ornamenty motýlů a květiny jsem navrhla a vytvořila ve 3D programu. |
|
|
|
Kříž s podstavcem a římskými číslicemi jsem vytvořila ve 3D programu. |
|
|
|
Ornamet na dveře jsem nakreslila ve 3D programu. |
|
|
|
Dřevěnou předlohu Madonny a svícnnu do kostela automaticky nascenoval zvláštní scener se všemi detaily, což jsem pak upravila do výroby. |
|
|
|
Obrábění ve 3D programu - příprava do výroby. |
|
|
|
|
|
|